Splošni pogoji poslovanja

Podjetje Hartman d.o.o. je davčni zavezanec, davčna številka SI53380738
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hartman d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Hartman d.o.o. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Hartman d.o.o. , v nadaljevanju ponudnik.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Hartman d.o.o. , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Dostopnost informacij ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja;kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Kupec ima na voljo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Kreditna kartica
  • Plačilo ob prevzetmu blaga z odkupnino
    Dostavna služba dodatno zaračuna provizijo plačila: naročilo do 98 € – 1,05 €, od 98 € do 501 € - 1,07 % od vrednosti naročila ter nad 501 € – 5,36 €
  • PayPal

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

CENE IZDELKOV V SPLETNI TRGOVINI:
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene s vključenim 5% popustom veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v ostalih naših trgovinah. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene za vse izdelke v spletni trgovini, ki niso na zalog so informativne. Vse cene vključujejo 22% DDV razen učbeniki in knjige , kjer je DDV 9,5%.

PODATKI O SKLENJENIH POGODBAH:
Podatki o sklenjenih pogodbah / opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. En izvod te pogodbe pa bo kupec prejel ob dobavi blaga (pisna oblika).

Blago lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov: 

Hartman d.o.o.
Krpanova ulica 22, 2000 MARIBOR

Zaupnost osebnih podatkov
Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na spletnem mestu skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja spletnega mesta. Nikakor jih ne bomo posredovali ali prodali tretjim osebam.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah Hartman d.o.o. po Sloveniji. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

Odstop od pogodbe in vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Stroške transporta pri vračilu nosi kupec. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke (CD), filme (DVD), knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
43.č člen ZVPot določa:
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
  1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Garancija

Na vsa glasbila iz naše ponudbe je enoletna garancija razen rezervnih delov in glasbenega pribora (strune, jezički, olja, mazila, konektorji, kabli..…). Po preteku tega roka zagotavljamo servis vsaj še 5 let. Ostali garancijski pogoji so navedeni na našem garancijskem listu skupaj z našimi pooblaščenimi serviserji.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo

Dostava, varnost, pravica do zasebnosti, odveza odgovornosti

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za HARTMAN D.O.O. e-trgovino opravlja Pošta Slovenije.
Za vse pošiljke, ne glede na težo in velikost, do vrednosti 40€ se zaračuna poštnina 3,50€.
Pri nakupu nad 40€ je dostava na ozemlju Slovenije brezplačna.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani HARTMAN D.O.O. , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Komunikacija Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila.Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci.

Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti prodaja@hartman.si ali po klasični pošti na naslov:

Hartman d.o.o.
Krpanova ulica 022
2000 Maribor

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Splošni pogoji, odgovornost in avtorske pravice

Kupec z oddajo naročila (internet, SMS, telefon, faks, naročilnica) sprejema splošne pogoje poslovanja.

Razprodani izdelki
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

Dobava
Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti Glasbene založbe hartman. Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju.

Cene

Vse cene so izražene v €. DDV je v ceno že vključen.
Ponudba za 5% popust pri nakupu na spletu velja samo za določene izdelke objavljene v spletni trgovini.

Stroški izterjave
Razen že omenjenih stroškov za zamudo plačila Vam zaračunamo tudi ostale stroške. Sem sodijo dodatni stroški, ki so nastali v podjetju za izterjavo, in stroški odvetnika.

Spremembe naslova
Prosimo Vas, da nas o morebitnih spremembah podatkov obvestite takoj. Za ne javljeno spremembo Vam zaračunamo 5€ stroškov.

PLAČILO:

  • Po povzetju
    Poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in pošta bo s položnico za Vas opravila plačilo. Pošti Slovenije plačate provizijo za plačilo s posebno položnico po veljavnem ceniku.

DOSTAVA IZDELKOV:

  • Želen čas dostave
    Pri naročilu lahko odslej izbirate med redno dostavo, prevzemom na pošti, dostavo do 10. ure in popoldansko dostavo po 16. uri. Naročeno blago Vam bomo dostavili v skladu z Vašo željo. Žal storitev ni možna na vseh poštah (seznam pošt, ki to storitev omogočajo).
  • Dostava paketnih izdelkov
    (ne pohištva in tehničnega blaga)
    Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo iz naše hiše v roku 5 do 7 delovnih dni. Paket boste prejeli po pošti. Če Vas takrat ni doma, Vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti Vas bo paket čakal še 8 dni. Stroške kataloške prodaje plačate ob vsakem naročilu samo enkrat, tudi če boste naročeno prejeli v več kot enem paketu.

Telefonsko naročilo do 14.ure bo dostavljeno

Dan naročila Dan dostave
ponedeljek torek
torek sreda
sreda četrtek
četrtek petek
petek sobota*
nedelja torek

* v določenih krajih v Sloveniji dostava v soboto žal še ni možna. V tem primeru boste blago prejeli najkasneje v ponedeljek.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo izključno samo na področju Slovenije.

TELEFONSKA PODPORA
Za informacije v zvezi z vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko (02) 429-24-20. Pokličete nas lahko od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

Vsebine, objavljene na spletnih straneh HARTMAN D.O.O., so last Hartman d.o.o in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.

Poslovni sistem Hartman d.o.o. ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti Hartman d.o.o. niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si Hartman d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebin.

DOBAVNI ROKI:
Večino artiklov je na zalogi in so dobavljivi takoj. Za artikle po naročilu pa je rok dobave po dogovoru s kupcem ali največ 60 dni.

STROŠKI DOSTAVE:
Spodaj navedeni pogoji veljajo le pri nakupu v spletni trgovini.
Ob nakupu, vrednosti 40 € ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno! Za nakupe do 40 € obračunamo simbolični znesek pošiljanja v višini 3,50€(z DDV).

Postopek nakupa

1. Urejanje nakupovalne košarice
Stranka ima pred oddajo naročila možnost ureditve nakupovalne košarice. S klikom na gumb "Blagajna" te spletna trgovina preusmeri na korak kjer lahko kupec uredi morebitno naročilo. Kupec lahko odstrani izdelke ali spremeni naročeno količino.

2. Naročilo sprejeto

  • Po oddani zahtevi uporabnik dobi preko spletne strani obvestilo, da je ta htevek oddan v procesiranje, hkrati pa dobi elektronsko sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. sprejeto

Uporabnik lahko spremlja postopke oziroma status obravnave naročila.

Statusi: Prejeto I Obdelava I Potrjeno I Zaključeno I Preklicano

Uporabnik lahko v času ene ure od oddaje spletnega naročilo, le-to prekliče na spletnem vmesniku, »pregled naroči«. Po tem je možen preklic naročila le po telefonu na številko +386 (2) 429-24-20.

3. Blago odposlano

  • Ob vsaki dobavi (lahko jih je več) dobi uporabnik elektronsko sporočilo, kaj je bilo odposlano in kaj ga še čaka v trgovini.

4. Nakup zaključen

  • Ob zadnji dobavi dobi uporabnik elektronsko sporočilo o zaključenem nakupu v spletni trgovini Hartman d.o.o.. Naročilo pridobi status, zaključeno

Kupoprodajna pogodba med Hartman d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini hartman.si sklenjena v trenutku, ko hartman kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za hartman d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku hartman.si.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi Hartman d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. hartman.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarna napaka

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37. in 37.a, b, c in č členom ZVPot.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

28966artiklov v naši ponudbi
32095opravljenih nakupov
109638registriranih uporabnikov
319izdelkov v posebni ponudbi
Nalaganje