Pomoč in uporaba spletne trgovine

Nakupovanje v spletni trgovini HARTMAN je preprosto. Če pa se vam pri iskanju izdelkov, nakupovanju ali pri kakrni koli drugi uporabi naih spletnih strani kljub temu zatakne ali porodi vprašanje, poicite svoj odgovor v spodnjih kategorijah pomoči. Če na straneh pomoči ne najdete želene informacije, sta vam na voljo še dve možnosti. Lahko nam poljete svoje vprađanje ali pa zastavite vprašanje on-line svetovalcu v salonu, če je dosegljiv.

Se morate vpisati? Ne najdete izdelka? Poiščite informacijo med pogosto zastavljenimi vprašanji o uporabi strani.

Prijava Dostava in vračila Osebne nastavitve Menje Varnost
Iskanje Garancija Geslo Varovanje podatkov
Izdelčna stran, izdelek Kje je naročeno blago Plačilo Varno nakupovanje
Naročila Preklic naročila Zasebnost
Nakup

Prijava

V spletno trgovino HARTMAN se prijavite s elektronskim naslovom, katerega ste pri registraciji navedli in nanj ste dobili aktivacijsko geslo.

Iskanje

1. Kako iščem izdelke po trgovini?
V spletni trgovini HARTMAN lahko icete izdelke na 2 nacina: po oddelkih in s pomocjo iskalnika.

2. Kako iščem izdelke po oddelkih?
V posamezen oddelek trgovine vstopite s pomocjo navigacije v levem delu. Znotraj oddelka pa so vam na razpolago e podizbire podkategorije. S klikom na podkategorijo se vam izpiše seznam vseh izdelkov v tej izdelcni skupni. Izdelke v seznamu lahko razvrstite po ceni, popularnosti ali po datumu vnosa. Posamezen izdelek si lahko podrobneje ogledate s klikom na njegovo ime ali sliko.

3. Kako iščem izdelke s pomočjo iskalnika?
ISKANJE PO KATEGORIJAH in NAPREDNO ISKANJE PO SPECIFIKACIJAH Desno, nad menijem trgovinskih oddelkov, se nahaja iskalnik z dvema vpisnima okencema. V spodnjega vpiite iskalni niz - ime elenega izdelka ali kljucno besedo. Ce icete izdelek, omejite iskanje na trgovino, ce pa icete zgocenko, omejite iskanje na CD ploce.To storite v zgornjem okencu iskalnika. V kolikor iskanja ne omejite, bo iskalnik prebrskal cel HARTMAN D.O.O.. Nato kliknite na gumb Ici. Iskalnik prebrska bazo izdelkov in izpie seznam najdenih. Na posamezni izdelek lahko nato kliknete za podrobneje informacije. Ta nacin iskanja vam priporocamo, kadar icete tocno doloceni izdelek oziroma informacijo. Najbolj natancno iskanje vam omogoca napredno iskanje, kjer lahko svoje iskanje omejite tudi s elenimi specifikacijami izdelka.

4. Kako iščem izdelke s pomočjo naprednega iskalnika?
Napredno iskanje vam omogoca zelo natancno iskanje izdelkov. Kliknite na gumb Napredno pod vpisnima okencema iskalnika. Na strani, ki se vam odpre, najprej omejite skupino izdelkov, po kateri naj iskalnik ice, nato pa vpiite iskalni niz - ime elenega izdelka ali kljucno besedo. Ce vam stran po omejitvi skupine izdelkov ponudi monost nadaljnjega dolocanja kriterijev iskanja, vpiite cim vec podatkov, ki bodo omogocili bolji rezultat iskanja.

5. Kako vem, kje na HARTMAN D.O.O. se nahajam?
Lokacija, kjer se trenutno nahajate, se izpisuje na vrhu osrednjega dela strani. S klikom na dele izpisa lokacije, se lahko pomikate nazaj.

Izdelčna stran, izdelek

1. Kako iščem izdelke po trgovini?
V spletni trgovini HARTMAN lahko icete izdelke na 2 nacina: po oddelkih in s pomocjo iskalnika.

1. Kaj vse se lahko izvem o izdelku v trgovini?
Na strani podrobne predstavitve izdelka lahko izveste več o izdelku, ki vas zanima. Takoj pod njegovim imenom lahko s klikom na proizvajalca poiščete vse izdelke tega proizvajalca in vse članke o tem proizvajalcu v spletni trgovini HARTMAN D.O.O.. Poleg izdelka se vam izpiše njegova redna cena evrih in tolarjih evrih ter informacija o alogi in stroški dostave. Izdelki, ki so označeni z modro nalepko, so v akciji. Več o tej akciji si lahko preberete na vstopni strani spletne trgovine. Na strani si lahko preberete tehnične karakteristike izdelka ter ocene kupcev. Izdelek lahko natisnete in ga tudi pošljete prijatelju ali pa poizveste še več o njem na 2 načina: lahko nam zastavite vprašanje po e-pošti ali pa vprašate svetovalca kar on-line, če je le ta dosegljiv. Izdelek lahko natisnete in ga tudi pošljete prijatelju ali pa poizveste še več o njem, da nam zastavite vprašanje po e-pošti.

2. Ali prikazana cena že vsebuje davek na dodano vrednost?
Da, prikazana cena že vsebuje davek na dodano vrednost.

3. Kako izdelke med seboj primerjam?
Spletna trgovina HARTMAN D.O.O. vam omogoča enostavno primerjanje izdelkov med seboj. Najprej v trgovini poiščite izdelek, ki vas zanima. Nato na strani podrobne predstavitve tega izdelka kliknite na gumb »Primerjaj« v desnem okvirčku. Sistem vam bo ponudil seznam izdelkov, med katerimi lahko izbirate izdelke za primerjavo. Izberite enega in kliknite na gumb »Primerjaj«. Na novi strani se vam nato izpiše primerjava dveh izdelkov – njihovih cen in tehničnih karakteristik. Med seboj lahko hkrati primerjate 3 izdelke. Če želite torej vključiti v primerjavo še nega, ponovite ta postopek s pomočjo gumba »Dodaj še en izdelek«. Če želite iz primerjave odstraniti izdelek ali ga zamenjati z drugim, to storite zelo enostavno s pomočjo gumbov »Zamenjaj« in »Odstrani«.

Naročila

Odgovore na vprašanja v zvezi z naročili v spletni trgovini poiščite med pogosto zastavljenimi vprašanji v spodnjih kategorijah ali pa nas vprašajte preko e-pošte.

Nakup

1. Kaj je košarica in čemu služi?
Med brskanjem po spletnih straneh boste zagotovo našli izdelke, ki vam bodo ustrezali in jih boste želeli kupiti. Košarica je mesto, kamor jih shranjujete. V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranjujete, lahko pa ga tudi popolnoma izpraznite. V njem je izpisana trenutna vrednost v košarici . Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb BLAGAJNA. S tem pričnete s postopkom nakupa, vendar še ne opravite nakupa! Za ta korak morate biti v trgovino prijavljeni.

2. Kako izberem izdelek in ga dam v svojo košarico?
Najprej poiščite v trgovini želeni izdelek in nato kliknite na gumb Dodaj v košarico. Po kliku na ta gumb, se vam v orodni vrstici spletne strani pripiše izdelek. Hkrati se vam izpiše tudi trenutna vrednost v košarici. Če želite spremeniti količino izdelka v vaši košarici, ali ga želite odstraniti ali začeti s postopkom nakupa, kliknite na gumb »K blagajni« ali na »ikono košarica«.

3. Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte vsebino košarice in kliknite na gumb Blagajna. S tem še ne opravite nakupa. Za postopek nakupa morate biti prijavljeni v trgovino HARTMAN! Če še niste vpisani ali registrirani, vas bo sitem na to opozoril. Ko ste vpisani, lahko pričnete s postopkom nakupa in sicer tako, da izberete dostavni naslov.

4. Kako poteka nakup?
Nakup izdelkov poteka v 3 korakih.

  • Košarica: v prvem koraku pregledate in uredite vsebino vozička.
  • Dostava in plačilo: v drugem koraku določite naslov dostave, način plačila in pripišite morebitne opombe.
  • Povzetek: v tretjem koraku se vam izpišejo podatki katere ste že prej vnesli: način plačila, opombe, naslov za dostavo, podatki plačnika, naročeno blago. Ko kliknete na gumb Oddaj naročilo, sistem odda vašo naročilo v čakalno vrsto.

5. Kdaj lahko kupujem v spletni trgovini HARTMAN D.O.O.?
Nakupovanje preko interneta poteka non-stop ne glede na to ali je praznik in ne glede na to koliko je ura.

6. Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V svojem profilu lahko na strani Naročila kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil. Vaše naročilo dobi identifikacijsko šifro, s katero spremljate potek nakupa. Vsako naročilo ima status. Status je stanje naročila v obdelavi. Možna stanja: prejeto, obdelava, potrjeno, zaključeno, preklicano.

Plačilo

1. Kateri so možni načini plačila v trgovini HARTMAN D.O.O.?
Trenutno je možno v spletni trgovini plačevati:

  • Plačilo po predračunu
  • Bančno nakazilo na račun našega podjetja.
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo po povzetju plačate dostavni službi ob prejemu naročenih izdelkov.
  • PayPal
  • PayPal je zelo razširjen plačilni sistem za hitro in varno elektronsko poslovanje. Več o PayPal pogojih si lahko preberete tukaj.

2. Kako opravim plačilo preko storitve Klik NLB?
Če ste izbrali način plačila preko Klik NLB, se odpre novo okno, ki vas popelje na stran klik.nlb.si. Tam opravite plačilo (na računalniku kjer izvajate tovrstni nakup morate imeti nameščen NLB certifikat). Po uspešno opravljeni transakciji na klik.nlb.si, vas avtomatsko vrne na stran HARTMAN D.O.O., kjer dobite potrditev o uspešnosti / neuspešnosti transakcije oz. nakupa. Za podrobne informacije o spletni poslovalnici KLIK NLB in potrebnih pogojih za uporabo obiščite spletno stran www.nlb.si/klik, ali se oglasite v najbližji poslovalnici Nove Ljubljanske banke d.d.

3. Kako opravim plačilo preko Monete?
Navodila za plačilo preko Monete preberite na spletni strani Monete: http://moneta.si/pomoc_in_nastavitve/pomoc/internet/

4. Kako opravimo plačilo s plačilnim nalogom ?
Plačilni nalog pomeni plačilo s položnico, ki jo sami izpolnite. Na položnici naj bodo sledeči podatki: XXX.firma, XXX.tr, v sklic pa vpišite šifro naročila. Takoj, ko bo plačilo izvršeno, vam lahko izdamo blago.

5. Kaj moram vedeti o cenah, ki so navedene v spletni trgovini HARTMAN D.O.O.?
Vse cene so v € in vsebujejo DDV, lahko se spremenijo brez predhodne napovedi. Navedene cene v e-trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Če artikel ni na zalogi lahko pride so spremembe cene, o čemer vas obvestimo.

6. Ali prikazana cena že vsebuje davek na dodano vrednost?
Da. Vse cene vsebujejo DDV.

7. Ali je možno plačilo na obroke?
Ne.

8. Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Prav tako so vam dostopne vse funkcije trgovine razen potrditve nakupa, ocene in mnenja o izdelkih. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.

Preklic

1. Kako prekličem naročilo?
V kolikor ste si kakorkoli premislili in bi radi preklicali naročilo oddano prek e-trgovine HARTMAN D.O.O. , nam to sporočite po e-pošti ali po telefonu:

Hartman d.o.o.
Telefon: +386 (2) 429-24-20
Elektronska pošta: prodaja@hartman.si
Pon. – Pet. od 08.00-16.00 ure

Spletni preklic naročila, katero je bilo opravljeno v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. je možen le eno uro po potrditvi naročila z vaše strani.

Dostava in vračila

Vse o vračilih si lahko preberete v pravnem obvestilu Vračilo blaga. Odgovore na morebitna dodatna vprašanja pa poiščite med pogosto zastavljenimi vprašanji v spodaj navedenih kategorijah. Če želenih informacije ne najdete, nam pošljite svoje vprašanje preko e-pošte

1. Kdaj lahko pričakujem naročene in plačane izdelke?
Približni dobavni rok lahko ugotovite že pri brskanju po spletni trgovini. Poleg vsakega izdelka je naveden predvideni rok, do katerega blago pošljemo - »Pošljemo v roku«. »Pošljemo v roku« vam pove, koliko časa je potrebno, da se blago z naše strani odpošlje. Drugi podatek o dobavnem roku, ki je nekoliko natančnejši, se nahaja poleg vsakega izdelka v košarici. V košarici že imamo informacijo kje se nahaja dostavni naslov, zato lahko izračunamo, koliko časa je potrebno, da se pošiljka znajde pred vašimi vrati. Na naši telefonski številki +386 (2) 429-24-20 ali pa na prodaja@hartman.si nas lahko vedno povprašate po točnem roku dobave.

2. Na kakšen način mi dostavite moje naročilo?
HARTMAN D.O.O. omogoča dostavo blaga na sledeči način: Pošta Slovenije

3. Kakšen je običajno dobavni rok na območju Slovenije?
Če imamo izdelek na zalogi, je običajno potrebno 2 delavnika, da naročnik prejme svoje naročilo. Naročila, sprejeta do 9.00 ure, so odpremljena še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V primeru, da izdelka nimamo na zalogi, se dobavni rok ustrezno podaljša, o njem pa vas obvestimo.

4. Kakšen je strošek dostave?
Za vse pošiljke, se poštnina zaračunava po veljavnem poštnem ceniku Pošte Slovenije. Pri nakupu nad 50 € (11.982 SIT) pa je dostava na ozemlju Slovenije brezplačna.

5. Kako vrnem kupljeno blago preko HARTMAN D.O.O.?
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 15 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni nepoškodovani embalaži. Pred vračilom blaga nas kontaktirajte na prodaja@hartman.si ali na telefon +386 (2) 429-24-20 , da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z vso dokumentacijo na naslov od koder je bilo poslano in navedete kaj želite v zameno za vrnjeno blago;
  • z blagom se zglasite v najbližji prodajalni [LINK] in tam opravite vračilo.

V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo preko poštne nakaznice ali osebnega bančnega računa (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Od pogodbe lahko stranka odstopi v roku 15 dni, tudi če je blago ustrezno s pisnim sporočilom. Stroške vračila ustreznega blaga krije stranka.

Vračilo izdelkov ni mogoče v naslednjih primerih:

  • pri programski opremi - vračilo ni možno, če je programska oprema kakorkoli vzeta iz originalne embalaže. Vzrok je v preprečitvi nelegalnega kopiranja in s tem zlorabe avtorskih pravic;
  • kompaktne plošče (CD in DVD) - vračilo ni možno, če je CD oz. DVD odvit iz folije v katero je zavit. Vzrok je tudi v preprečitvi nelegalnega kopiranja in s tem zlorabe avtorskih pravic;
  • notna literatura, knjige – vračilo ni možno. Vzrok je v preprečitvi nelegalnega kopiranja in s tem zlorabe avtorskih pravic;
  • potrošni material - vračilo ni možno pri: jezičkih in strunah za instrumente, če je odprta originalna

Garancija

1. Kakšni so garancijski pogoji za izdelke kupljene v trgovini HARTMAN D.O.O.?
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oziroma prodajalca. Za uveljavljanje garancije oziroma servisa se obrnite na najbližji servis ali poslovalnico [link na stran s podatki] (seznam pooblaščenih servisov je naveden na garancijskem listu, ki ga prejmete z izdelkom).

2. Kako uveljavim garancijo?
Ob uveljavljanju garancije priložite originalni račun in garancijski list. Garancijska doba je navedena na garancijskem listu (običajno eno leto) in ne za velja potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, računalniško programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, glasbene in druge CDje, DVDje in druge artikle široke potrošnje......

Kje je moje naročeno blago?

1. Kje je blago, ki sem ga naročil?
Če pošiljke še vedno niste prejeli, pa mislite, da bi jo morali, poskusite naslednje:

  • preverite stanje v svojem profilu na www.hartman.si , kjer je navedeno ali je blago že poslano;
  • pokličite na vašo lokalno pošto, lahko da vas blago čaka na pošti;
  • kontaktirajte Hartman Internetno prodajo [LINK], ugotovili bomo kje se je zataknilo.

Osebne nastavitve

1. Kaj je to Osebne nastavitve?
Osebne nastavitve ali profil uporabnika je stran v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. , ki je samo vaša. Pridobite jo ob registraciji. Do nje lahko dostopate le če ste v trgovino prijavljeni. Na tej strani lahko urejate svoje nastavitve oz. spreminjate svoje osebne podatke, geslo in vaše dostavne naslove. Tukaj si lahko tudi ogledate in spreminjate svojo listo želja in svoje naročnine na elektronske novice. Spremljate pa lahko tudi vsa svoja naročila, ki ste jih v preteklosti opravili v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. .

2. Kako spreminjam svoje osebne podatke?
Vse svoje podatke lahko spreminjate v svojem profilu. Nahaja se v zgornjem meniju. Za vstop na to stran se morate najprej vpisati. Za spremembo osebnih podatkov kliknite na povezavo Osebne nastavitve na to na gumb »Spremeni«. Vpišite nove podatke in ponovno kliknite na gumb »Spremeni«. Če želite spremeniti svoje geslo, vpišite novo geslo 2x. Spremembo potrdite z gumbom »Spremeni«. Svoj dostavni naslov lahko spreminjate, odstranite ali pa dodate novega. V primeru, da želite kupiti izdelek in ga poslati kot darilo, lahko sem vnesete tudi naslov prijatelja ali prijateljice oz. prejemnika darila.

3. Kaj so priljubljeni izdelki?
Priljubljeni izdelki je mesto, kjer si ustvarite seznam izdelkov, ki jih želite dodati v košarico kasneje ali samo spremljati njihove cene. S klikom na gumb »V košarico« lahko izdelke prenesete v nakupovalno košarico.

4. Kaj so »Moja naročila« v mojem profilu?
Na strani Naročila lahko kadarkoli preverite status vseh svojih odprtih in zaključenih naročil.

Geslo

1. Lahko spremenim svoje geslo?
Seveda. Priporočamo vam, da to storite. Tako si boste lažje zapomnili svoje geslo. To lahko storite v svojih osebnih nastavitvah, ki ga najdete ga v gornjem meniju - traku, v rubriki »Osebne nastavitve«. Za vstop na to stran se morate najprej vpisati. Najprej vpišite vaše staro geslo, nato pa poljubno novo geslo, ki ga boste morali tudi potrditi. Nastavite ga tako, da si ga boste enostavno zapomnili, vendar pa ga bo dovolj težko uganiti. Geslo mora biti dolgo najmanj 6 in največ 12 znakov. Priporočamo, da ne uporabljate črk kot so z, y, č, ž, š in podobne, ki spreminjajo mesto na tipkovnici. Priporočamo, da v geslo vključite vsaj eno številko.

2. Pozabil sem geslo. Kaj lahko storim?
Če ste pozabili vaše geslo, lahko pri prijavljanju vnesete vaš e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji in kliknite na izbiro »Pozabil sem geslo«.Ta izbira se vam prikaže šele po tem, ko se prvič poskusite vpisati z napačnim geslom. Po poslani zahtevi za novo geslo, ga bo naš računalnik ponovno naključno sestavil in vam ga poslal preko e-maila. Novo geslo bo postalo veljavno šele ko se prvič prijavite z njim v trgovino. Priporočamo vam, da ga novo geslo čimprej spremenite na vrednost, ki si jo boste lažje zapomnili.

Mnenje

1. Lahko podam svoje mnenje o izdelku v trgovini?
Vsak izdelek v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. lahko ocenite od 1 do 5 in napišete svoje mnenje. S tem pomagate drugim kupcem pri izbiri. Vaše mnenje nam veliko pomeni, saj najboljši podatek o uporabnosti izdelka lahko da njegov uporabnik.

2. Kako naj napišem mnenje, da bo uporabno za druge obiskovalce?
Dobro mnenje je v prvi vrsti objektivno. Svetujemo vam, da ga napišete tako, da drugim uporabnikom predstavite čimveč podrobnosti o vaši izkušnji ob uporabi izdelka. Omenite njegove dobre in slabe strani. Opišite njegovo obliko in izkušnje ob prvi uporabi. Napišite, kakšna je uporaba izdelka. Enostavna? Zahtevna? Napišite, kakšni se vam zdijo materiali, njegova funkcionalnost, kaj pogrešate, … karkoli se vam zdi uporabno za bodočega kupca. Mnenje zaključite z vašo ugotovitvijo ali je izdelek vreden nakupa ali pa obstajajo tudi boljše alternative. Na koncu obrazca za oddajo mnenja napišite, koliko časa ste izdelek uporabljali, preden ste napisali mnenje ter ali priporočate nakup.

Varnost in zasebnost

Varnost nakupa
Spletna trgovina HARTMAN D.O.O. zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Varovanje podatkov

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki, pridobljeni preko spletne strani HARTMAN D.O.O., v celoti ostali v lasti podjetja Hartman d.o.o. (upravljalec spletne trgovine HARTMAN D.O.O., podjetje SimpleTech, Stojan Cergol s.p.).

Vaši osebni podatki bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter obveščanja o novostih preko e-pošte.Če ne želite prejemati e-sporočil se lahko kadarkoli odjavite s pisnim elektronskim obvestilom na prodaja@hartman.si Če imate še kakšno vprašanje, poiščite odgovor med pogosto zastavljenimi vprašanji v spodnjih kategorijah ali pa nas vprašajte preko e-pošte. Če imate še kakšno vprašanje, poiščite odgovor med pogosto zastavljenimi vprašanji v spodnjih kategorijah ali pa nas vprašajte preko e-pošte.

Varno nakupovanje

1. Je nakupovanje v spletni trgovini HARTMAN D.O.O. varno?
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno - zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Celotna uporabniška seja v spletni trgovini teče v varnem načinu s pomočjo protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo s 128 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino (gesla, osebni podatki ipd.).

2. Kaj je to protokol HTTPS?
HTTPS je protokol za varen prenos podatkov med uporabnikovim brskalnikom in strežnikom. HTTPS protokol uporablja SSL (Secure Socket Layer). To pomeni, da so vsi podatki, ki se prenašajo po tem protokolu, zakodirani in je nemogoče ali vsaj zelo težko, da bi jih prestregla in prebrala tretja oseba. Zato takšen protokol zagotavlja popolno zasebnost in varnost pri nakupu ali drugih transakcijah preko interneta. Označen je s ključavnico, ki se navadno pojavi v spodnjem desnem kotu okna brskalnika

Zasebnost

Družba Hartman d.o.o. skrbi za to, da bodo vse informacije, ki ste nam jih posredovali, obravnavane po najvišjih standardih varovanja in da bo celotno poslovanjeelektronske trgovine v skladu z vsemi veljavnimi zakonskimi določili. Družba Hartman d.o.o. se zavezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredovala nepooblaščenim osebam in da bodo pridobljeni podatki uporabljeni samo pooblaščeni s strani delavcev družbe Hartman d.o.o. ali morebitnih drugih pooblaščenih oseb, ki za družbo Hartman d.o.o. opravljajo opravila v zvezi z elektronsko trgovino in to samo za namene in v okviru, za katere so bili ti zbrani, razen v primeru, ko te podatke na podlagi zakona zahteva upravičena oseba.

Hranjenje podatkov
Družba Hartman d.o.o. bo hranila pogodbe, ki se bodo v elektronski obliki preko spletne strani sklepale v informacijskem sistemu v elektronski obliki in sicer po zakonsko predpisanem časovnem roku po sklenitvi pogodbe, na sedežu družbe.

28921artiklov v naši ponudbi
32066opravljenih nakupov
107378registriranih uporabnikov
282izdelkov v posebni ponudbi
Nalaganje