DMITRI HVOROSTOVSKY WIENER STAATSOPER

Koda: 37004060
Zaloga: Na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG
Podrobnosti:

DMITRI HVOROSTOVSKY WIENER STAATSOPER iz kategorije klasika in slovenska narodna sodi med odlične cd.Dmitri Hvorostovski na tem albumu izstopa predvsem kot pravi Verdijev bariton: ...
Preberi več

8,30 €
DMITRI HVOROSTOVSKY WIENER STAATSOPER iz kategorije klasika in slovenska narodna sodi med odlične cd.

Dmitri Hvorostovski na tem albumu izstopa predvsem kot pravi Verdijev bariton: kot Posa (Don Carlos) na primer ali v Simonu Boccanegri v finalu I. dejanja Verdijeve istoimenske in vse preredko izvajane opere. Do takrat je bil rak Hvorostovskega daleč napredoval, a kljub temu globina njegove karakterizacije ostaja brezhibna kot vedno. Vrhunec je njegova ganljiva arija kot Anckarström v izvirni švedski različici Un ballo in maschera, v kateri se boji, da je izgubil ljubezen svoje žene. Konča se z grenko-sladko resignacijo 'O dolcezze perdute, o speranze d'amor'. Pred tem je treba slišati Hvorostovskega v vlogi očeta, ki je prepričan vase in v lastna moralna merila, Padre Germont (La Traviata), ki prepriča Violetto (Marina Rebeka), da se odreče svojemu ljubljenemu Alfredu. Predstava je tista 29. novembra 2016; komaj leto dni pozneje je Hvorostovski podlegel raku, s katerim se je boril tako dolgo – pri komaj 55 letih. Tu slišimo neusmiljeno strogost, s katero kljub pretvarjanemu sočutju izreka usodo umirajoče ženske in ji jemlje najboljše stvar, ki jo je kdaj poznala – prava ljubezen.
DMITRI HVOROSTOVSKY WIENER STAATSOPER iz kategorije klasika in slovenska narodna sodi med odlične cd.

Dmitri Hvorostovski na tem albumu izstopa predvsem kot pravi Verdijev bariton: kot Posa (Don Carlos) na primer ali v Simonu Boccanegri v finalu I. dejanja Verdijeve istoimenske in vse preredko izvajane opere. Do takrat je bil rak Hvorostovskega daleč napredoval, a kljub temu globina njegove karakterizacije ostaja brezhibna kot vedno. Vrhunec je njegova ganljiva arija kot Anckarström v izvirni švedski različici Un ballo in maschera, v kateri se boji, da je izgubil ljubezen svoje žene. Konča se z grenko-sladko resignacijo 'O dolcezze perdute, o speranze d'amor'. Pred tem je treba slišati Hvorostovskega v vlogi očeta, ki je prepričan vase in v lastna moralna merila, Padre Germont (La Traviata), ki prepriča Violetto (Marina Rebeka), da se odreče svojemu ljubljenemu Alfredu. Predstava je tista 29. novembra 2016; komaj leto dni pozneje je Hvorostovski podlegel raku, s katerim se je boril tako dolgo – pri komaj 55 letih. Tu slišimo neusmiljeno strogost, s katero kljub pretvarjanemu sočutju izreka usodo umirajoče ženske in ji jemlje najboljše stvar, ki jo je kdaj poznala – prava ljubezen.
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less