MOZART:REQUIEM (OSTRZYGA) VOCAL SCORE

Proizvajalec: SKLADBE ZA VOKAL
Koda: 18100758
Zaloga: Trenutno ni na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG

Izdelek trenutno ni na zalogi. Cena se lahko ob novi dobavi spremeni! 

Podrobnosti:

MOZART:REQUIEM (OSTRZYGA) VOCAL SCORE iz kategorije skladbe sodi med odlične vokal.BA11310-90 Mozartov Rekviem (K.626) (dokončanje Ostrzyga) (Vokalna partitura) Ta publikacija pon ...
Preberi več

14,90 €
MOZART:REQUIEM (OSTRZYGA) VOCAL SCORE iz kategorije skladbe sodi med odlične vokal.

BA11310-90

Mozartov Rekviem (K.626) (dokončanje Ostrzyga) (Vokalna partitura) Ta publikacija ponuja izvorno kritično izdajo Mozartovega fragmentarnega »Rekviema« kot tudi alternativo tradicionalni Süssmayrjevi različici. Omogoča izvedbo 1) fragmenta, ki je natisnjen v partituri in delih, 2) avtentičnih delov, ki jih je Mozart pustil nedokončanih, zdaj v slogovno ustrezni orkestraciji, in 3) tistih delov, ki v fragmentu v celoti manjkajo, na novo dodano v Mozartovem idiomu ob upoštevanju zgodovinskih dodatkov Süssmayrja in Eyblerja. Pri dopolnjevanju fragmenta se je urednik opiral na celovite primerjalne in analitične študije Mozartovega cerkvenega sloga in kompozicijske izdelave. Vpliv Händla in Bacha, ki se je pokazal v njegovih zadnjih letih, zlasti v fragmentu "Requiem", je upoštevan v tistih delih, ki zahtevajo dokončanje ali svežo kompozicijo. Na dveh točkah lahko bralci izbirajo med alternativnimi stavki (ali odseki), saj izhajajoč iz Süssmayrjeve zgodovinske različice dveh različnih možnosti ni mogoče tehtati drug proti drugemu, vendar lahko vsak od njih dobro odraža Mozartove namene: »Lacrimosa« se lahko konča z ali brez »Amen«. « fugo, »Sanctus« pa se lahko začne v običajnem D-duru ali d-molu. Predvsem pa to omogoča ohranitev B-dura »Hozane« iz Süssmayrjevega avtograma, stavka, ki do sedaj ni bil cenjen kot kompozicijsko brezhiben. - Znanstveno-kritična izdaja fragmenta »Requiem« - Z izvedbenim gradivom za predstavitev 1) fragmenta, 2) različice z dokončanji avtentičnih Mozartovih odsekov ali 3) celotnega zaključka v skladu z Mozartovim glasbenim idiomom - Manjkajoči deli so bili dopolnjeni s črpanjem iz drugih Mozartovih fragmentarnih sakralnih del - Dodani ali dokončani odseki vključujejo vplive Bacha in Händla, ki jih je že mogoče zaznati v fragmentu - Alternativne možnosti izvedbe za »Lacrimoso«, »Sanctus« in »Benedictus« - Ravno klavirsko zmanjšanje - Obsežna predgovor (nem./angl.) o zgodovini dela, recepciji in sodobnih zaključkih, z analitično slogovno kritiko - Podroben kritični komentar (angl.), delno dostopen na spletni strani Bärenreiter - Preizkušeno ob mnogih priložnostih, npr. na Univerzi Harvard, glasbenem festivalu Rheingau, glasbenem festivalu Monadnock (New Hampshire), v Salt Lake Cityju (Utah), kot tudi v radijskih oddajah (NDR, SWR, WDR) in posnetkih zgoščenk s Concerto Köln, Chorwerk Ruhr in Florian Helgath (»Le Disque classique du jour« s francemusique.fr in tri nominacije za Opus Klassik 2021 v kategorijah »Ansambel«, »Zborovsko snemanje« in »Uredniški dosežki«) – polna ocena (BA11310), vokalna ocena (BA11310-90) ) in material za zmogljivost (BA11310), ki je na voljo za prodajo
MOZART:REQUIEM (OSTRZYGA) VOCAL SCORE iz kategorije skladbe sodi med odlične vokal.

BA11310-90

Mozartov Rekviem (K.626) (dokončanje Ostrzyga) (Vokalna partitura) Ta publikacija ponuja izvorno kritično izdajo Mozartovega fragmentarnega »Rekviema« kot tudi alternativo tradicionalni Süssmayrjevi različici. Omogoča izvedbo 1) fragmenta, ki je natisnjen v partituri in delih, 2) avtentičnih delov, ki jih je Mozart pustil nedokončanih, zdaj v slogovno ustrezni orkestraciji, in 3) tistih delov, ki v fragmentu v celoti manjkajo, na novo dodano v Mozartovem idiomu ob upoštevanju zgodovinskih dodatkov Süssmayrja in Eyblerja. Pri dopolnjevanju fragmenta se je urednik opiral na celovite primerjalne in analitične študije Mozartovega cerkvenega sloga in kompozicijske izdelave. Vpliv Händla in Bacha, ki se je pokazal v njegovih zadnjih letih, zlasti v fragmentu "Requiem", je upoštevan v tistih delih, ki zahtevajo dokončanje ali svežo kompozicijo. Na dveh točkah lahko bralci izbirajo med alternativnimi stavki (ali odseki), saj izhajajoč iz Süssmayrjeve zgodovinske različice dveh različnih možnosti ni mogoče tehtati drug proti drugemu, vendar lahko vsak od njih dobro odraža Mozartove namene: »Lacrimosa« se lahko konča z ali brez »Amen«. « fugo, »Sanctus« pa se lahko začne v običajnem D-duru ali d-molu. Predvsem pa to omogoča ohranitev B-dura »Hozane« iz Süssmayrjevega avtograma, stavka, ki do sedaj ni bil cenjen kot kompozicijsko brezhiben. - Znanstveno-kritična izdaja fragmenta »Requiem« - Z izvedbenim gradivom za predstavitev 1) fragmenta, 2) različice z dokončanji avtentičnih Mozartovih odsekov ali 3) celotnega zaključka v skladu z Mozartovim glasbenim idiomom - Manjkajoči deli so bili dopolnjeni s črpanjem iz drugih Mozartovih fragmentarnih sakralnih del - Dodani ali dokončani odseki vključujejo vplive Bacha in Händla, ki jih je že mogoče zaznati v fragmentu - Alternativne možnosti izvedbe za »Lacrimoso«, »Sanctus« in »Benedictus« - Ravno klavirsko zmanjšanje - Obsežna predgovor (nem./angl.) o zgodovini dela, recepciji in sodobnih zaključkih, z analitično slogovno kritiko - Podroben kritični komentar (angl.), delno dostopen na spletni strani Bärenreiter - Preizkušeno ob mnogih priložnostih, npr. na Univerzi Harvard, glasbenem festivalu Rheingau, glasbenem festivalu Monadnock (New Hampshire), v Salt Lake Cityju (Utah), kot tudi v radijskih oddajah (NDR, SWR, WDR) in posnetkih zgoščenk s Concerto Köln, Chorwerk Ruhr in Florian Helgath (»Le Disque classique du jour« s francemusique.fr in tri nominacije za Opus Klassik 2021 v kategorijah »Ansambel«, »Zborovsko snemanje« in »Uredniški dosežki«) – polna ocena (BA11310), vokalna ocena (BA11310-90) ) in material za zmogljivost (BA11310), ki je na voljo za prodajo
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less