TOMASI:CONCERTO POUR CLARINETTE ET PIANO

Proizvajalec: SKLADBE ZA KLARINET
Koda: 10121204
Zaloga: Na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG
Podrobnosti:

TOMASI:CONCERTO POUR CLARINETTE ET PIANO iz kategorije skladbe sodi med odlične klarinet.AL21276 Koncert za klarinet in orkester, objavljen leta 1953, je sestavil francoski sklada ...
Preberi več

30,90 €
TOMASI:CONCERTO POUR CLARINETTE ET PIANO iz kategorije skladbe sodi med odlične klarinet.

AL21276

Koncert za klarinet in orkester, objavljen leta 1953, je sestavil francoski skladatelj, dirigent v dobitniku Grand Prix de Rome leta 1927, Henri Tomasi (1901-1971). Ta koncert je bil posvečen Ulysse Delécluse (1907-1995), francoskemu klarinetistu, znanemu po prepisu "Quinze études" J. S. Bacha za klarinet. Vsak od treh stavkov je bil izbran za izpit na Pariškem konservatoriju, prvi stavek za Izpit samostojno leta 1953 in drugi in tretji za Tekmovanje Solo leta 1966. Ta koncert se začne z nekonvencionalnimi začetniki, klarinet igra na svoj in se mu kasneje pridruži še orkester. Vsebuje tudi nekaj nenavadnega materiala, kot so polikordi in disonanca skozi kos. Opombe k temu koncertu samega Henrija Tomasija so bile napisane leta 1957, ki opisujejo pomen improvizacije za glavno temo.
TOMASI:CONCERTO POUR CLARINETTE ET PIANO iz kategorije skladbe sodi med odlične klarinet.

AL21276

Koncert za klarinet in orkester, objavljen leta 1953, je sestavil francoski skladatelj, dirigent v dobitniku Grand Prix de Rome leta 1927, Henri Tomasi (1901-1971). Ta koncert je bil posvečen Ulysse Delécluse (1907-1995), francoskemu klarinetistu, znanemu po prepisu "Quinze études" J. S. Bacha za klarinet. Vsak od treh stavkov je bil izbran za izpit na Pariškem konservatoriju, prvi stavek za Izpit samostojno leta 1953 in drugi in tretji za Tekmovanje Solo leta 1966. Ta koncert se začne z nekonvencionalnimi začetniki, klarinet igra na svoj in se mu kasneje pridruži še orkester. Vsebuje tudi nekaj nenavadnega materiala, kot so polikordi in disonanca skozi kos. Opombe k temu koncertu samega Henrija Tomasija so bile napisane leta 1957, ki opisujejo pomen improvizacije za glavno temo.
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less